Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2006-01-17

Czy hotelarz odpowiada za kradzież?

Ostatnio podczas delegacji wynająłem na trzy dni pokój hotelowy we Wrocławiu. Niestety, w trakcie mojej nieobecności ktoś się do niego włamał i ukradł służbowy telefon i komputer. Nadmieniam, że pokój był zamknięty, a w hotelu nie było sejfu na cenne rzeczy. Czy właściciel hotelu odpowiada w takiej sytuacji za szkodę? Według jego twierdzeń, nie ma w tym żadnej winy personelu. - Andrzej P. z Opola

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00