Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2002-07-30

Pracownik w zakładzie pracy - od przyjęcia do zwolnienia

U pracodawców, w zależności oczywiście od wielkości danego zakładu, spółki czy jednostki organizacyjnej będącej pracodawcą, działają różnego rodzaju komórki organizacyjne, m.in. bezpieczeństwa i higieny pracy, komórka finansowa, kadrowa, administracyjna. Każda z tych jednostek - zależnie od rodzaju wykonywanych czynności - obowiązana jest do prowadzenia innego rodzaju dokumentacji. Poniżej została przedstawiona przykładowa zawartość takiej dokumentacji. Nie jest to oczywiście wyliczenie wyczerpujące, co oznacza, że mogą znaleźć się tam jeszcze inne dokumenty, niewymienione a niezbędne w danym zakładzie pracy z uwagi na profil prowadzonej działalności, specjalne zapotrzebowanie itp.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00