Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-02-22

Jak powinno wyglądać wzorcowe pismo zawierające zakres czynności?

Zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacyjnym, który został wprowadzony w zakładzie pracy, dział kadr ma przygotować dla wszystkich pracowników zakresy obowiązków w formie pisemnej. Jak powinno wyglądać wzorcowe pismo zawierające zakres czynności - obowiązków pracownika, które dołącza się do akt osobowych pracownika? Czy przepisy prawa wskazują gdziekolwiek wzór takiego pisma?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00