Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-02-21

Więcej informacji w umowie o pracę

Prowadzę działalność gospodarczą i zatrudniam kilku pracowników. Od marca br. mam zamiar zatrudnić jeszcze dwie osoby na czas określony. Wiem, że od 1 stycznia tego roku kodeks pracy uległ gruntowanym zmianom. Proszę o wyjaśnienie, co - w świetle obowiązujących przepisów prawa pracy - powinna zawierać umowa o pracę i o czym powinienem poinformować pracownika?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00