Artykuł
Rozwój oferty napędza rynek
Ubezpieczyciele rozwijają produkty odpowiadające obawom Polaków, silny akcent jest położony na polisy związane z życiem i ze zdrowiem
Jak pokazują badania, obawy Polaków dotyczą przede wszystkim życia i zdrowia – również bliskiej osoby, braku pieniędzy na leczenie poważnej choroby, a także ochrony domów, mieszkań i samochodów. Pandemia dodatkowo uświadomiła, jak istotne mogą być ubezpieczenia życiowe. Ma to swoje konsekwencje dla rynku ubezpieczeń.
Prywatne ubezpieczenia zdrowotne ma już niemal 5 mln Polaków, o 14 proc. więcej niż rok temu. Do ich rosnącej popularności przyczynia się fakt, że sprawdzają się w codziennym życiu, ułatwiając dostęp do specjalistów, przeprowadzenie badań diagnostycznych, profilaktykę. Mimo że cena tych ubezpieczeń w ostatnim roku odzwierciedla inflację i podwyżki w sektorze medycznym, to sprzedaż polis utrzymuje się na wysokim poziomie.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right