Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2021-03-23

Ma być jeszcze szybciej i wygodniej

Rozwój i doskonalenie cyfrowej obsługi mieszkańców znalazło się wśród priorytetów samorządów na przyszłość

Internet ma być nie tylko jednym z wielu kanałów komunikacji z mieszkańcami, lecz wręcz fundamentem działalności samorządowej administracji. Dlatego miasta i gminy dążą do tego, by jak najwięcej spraw było załatwianych tą drogą.

- Świat się zmienia z dnia na dzień, często nagle i nieoczekiwanie, co potwierdził ostatni rok. Mieszkańcy chcą być obsłużeni w urzędzie tak, aby zajęło to najmniej możliwie czasu, który lepiej jest przeznaczyć na swoje zainteresowania, czy spotkania z rodziną. W tradycyjnej formie umożliwiamy to już od wielu lat. Teraz wchodzimy o poziom wyżej, do świata cyfrowego i tu również wprowadzamy wysokie standardy. Konsekwentnie dążymy do poszerzania wachlarza usług online - mówi Bartosz Bartoszewicz, wiceprezydent Gdyni ds. jakości życia.

Wszyscy zyskują

Kierunek rozwoju nie jest przypadkowy. Jest zgodny z oczekiwaniami mieszkańców. Codzienne usługi komercyjne, jak bankowość, zdrowie czy rozrywka, już od dawna są dostępne w świecie cyfrowym. Co więcej, w modelu samoobsługowym.

- Nic więc dziwnego, że taki model jest oczekiwany, a nawet wymagany także od instytucji publicznych. W tym właśnie od samorządów, które przecież odpowiadają za realizację dużej puli potrzeb wspólnoty lokalnej - zauważa Karolina Gałecka, rzecznik prasowy Urzędu Miasta St. Warszawy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00