Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2008-11-25

Odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną klientowi

Pracownik nieumyślnie spowodował szkodę jednemu z klientów, który z tego tytułu zażądał odszkodowania. Niedługo po tym przedsiębiorstwo zostało przejęte na podstawie art. 231 k.p. Proszę o odpowiedź, kto w takim przypadku powinien zapłacić odszkodowanie: poprzedni pracodawca czy obecny? Czy można wystąpić do pracownika z żądaniem zwrotu kwoty zapłaconej w ramach odszkodowania?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00