comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-09-22
Opłata za reklamę napojów alkoholowych
Prenumerator „Prawa Przedsiębiorcy” (Piotr L.) przysłał do redakcji list z następującym pytaniem. Czy w związku z niedawnymi zmianami w przepisach należy z tytułu reklamy alkoholu wnosić określone opłaty i kogo dotyczy obowiązek uiszczania opłat? Piotr L. prowadzi hurtownię importowanych napojów alkoholowych, których sprzedaż nieraz reklamuje w swojej firmie.
Piotr Piwowarczyk
prawnik kancelarii radcowskiej
Masz wątpliwości, napisz:
prawo.autorzy@infor.pl
Od 25 maja br. podmioty świadczące usługi, których przedmiotem jest reklama prowadzona zgodnie z przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, wnoszą na wyodrębniony rachunek, utworzony w tym celu przez ministra właściwego do spraw kultury fizycznej i sportu, opłatę w wysokości 10 proc. ustalonego umownie wynagrodzenia netto za usługę polegającą na reklamowaniu napoju alkoholowego.
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka