Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2024-09-17
Data publikacji: 2024-09-17

Specjalna infolinia PIP dla pracowników i pracodawców z terenów objętych powodzią

Główny Inspektor Pracy Marcin Stanecki podjął decyzję o uruchomieniu specjalnej infolinii dla pracowników i pracodawców z terenów objętych powodzią. Pod numerem (22) 391 83 70 eksperci Państwowej Inspekcji Pracy będą dostępni od poniedziałku do piątku, w godzinach 9.00-15.00.

Dzwoniąc pod wskazany numer telefonu, osoby zainteresowane uzyskają informację na temat przysługujących im uprawnień w zakresie czasu pracy, usprawiedliwiania nieobecności, wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy oraz zagadnień związanych z prawem pracy w kontekście nadzwyczajnej sytuacji spowodowanej powodzią. 

Jesteśmy świadomi, że walka z żywiołem i usuwanie skutków powodzi są teraz priorytetem. Ale za chwilę mogą się pojawić wątpliwości dotyczące sytuacji prawnej pracowników oraz pracodawców z zalanych terenów. Mam nadzieję, że dzięki tej infolinii rozwiejemy wszelkie obawy i odpowiemy na wszystkie pytania związane z pracą czy funkcjonowaniem firmy, jakie mogą się pojawić w tych trudnych dniach – mówi Marcin Stanecki, Główny Inspektor Pracy.

Źródło: Państwowa Inspekcja Pracy

Przeczytaj również: Usuwanie skutków powodzi usprawiedliwia nieobecność w pracy >>>

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00