comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 20-11-2024
Porada
aktualna
na dzień 20-11-2024
Data publikacji: 2024-02-07
Czy pracodawca może ustalić w regulaminie pracy własne zasady odpracowywania wyjść prywatnych pracowników
PROBLEM
Mamy problem z dyscypliną rozliczeń i odrabiania wyjść prywatnych. Często pracownicy najpierw odrabiają takie wyjście prywatne, zostając dłużej w biurze, czasem bez żadnej konsultacji z przełożonymi, a potem wychodzą wcześniej z pracy. Niejednokrotnie też „zbierają minuty” od początku miesiąca, tzn. są w pracy 8 godz. i 10 min po kilka razy i te 10 minut zgłaszają jako „odpracowanie” wyjścia prywatnego, które następuje pod koniec miesiąca. Od następnego miesiąca chcemy to uregulować i wprowadzić zasadę, że pracownik najpierw musi zrealizować wyjście prywatne, a dopiero potem powinno nastąpić jednorazowe odpracowanie, które wymaga wcześniejszej zgody pracodawcy. Czy możemy takie postanowienie wprowadzić do regulaminu pracy?
Pozostało 92% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenia
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka