Porada
Jak ustalić podwyżki dla pracowników administracyjnych na zwolnieniach lekarskich i urlopach macierzyńskich
PROBLEM
Jednostka wyliczyła miesięczną kwotę podwyżek dla pracowników administracyjnych jako 15% wynagrodzeń pracowników aktualnie pobierających wynagrodzenia, bez uwzględnienia pracowników przebywających na długotrwałych zwolnieniach lekarskich i urlopach macierzyńskich. Czy taki sposób wyliczenia jest prawidłowy? Czy tak ustalona pula na podwyżki powinna być rozdysponowana tylko na pracowników aktualnie pracujących, czy też powinna obejmować również osoby przebywające na długotrwałych zwolnieniach lekarskich i urlopach macierzyńskich oraz rodzicielskich? Jeśli przy ustalaniu puli na podwyżki uwzględnia się również wynagrodzenia wynikające z umowy osób przebywających na długotrwałych zwolnieniach lekarskich i urlopach macierzyńskich oraz rodzicielskich (pomimo że tego wynagrodzenia aktualnie nie pobierają na listach płac), to z jaką datą należy wystawić decyzję płacową przydzielającą podwyżkę wynagrodzenia dla tych osób?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right