Aktualność
Reprezentacja i reklama - zasady kwalifikowania, rozliczania podatkowego i ewidencji. Nowa publikacja w INFORLEX
W INFORLEX dostępna jest nowa publikacja "Reprezentacja i reklama". Publikacja opisuje zasady kwalifikowania, rozliczania podatkowego i ewidencji wydatków na reprezentację i reklamę.
W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania reprezentacyjne i reklamowe. Zarówno księgowi, jak i przedsiębiorcy często jednak mają problem z oceną, do której kategorii zaliczyć poniesione wydatki. Przepisy w tym zakresie nie są jednoznaczne, a interpretacje podatkowe również ulegają zmianom. Z tego powodu dochodzi do sporów podatników z organami podatkowymi.
Przeczytaj kompleksowe opracowanie: Reprezentacja i reklama>>>>
Niepewność tę nasilają również dynamiczne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Przesuwa się granica pomiędzy zachowaniami, które stanowią reprezentację, a tymi przyjętymi za dobrą praktykę czy obyczaj, bez których współczesny biznes nie może funkcjonować.
Niniejsza publikacja pomoże odpowiedzieć na pytania:
- Jak odróżnić reprezentację od reklamy?
- Które wydatki mogą być uznane za koszt podatkowy?
- Kiedy można odliczyć VAT od zakupów na reprezentację i reklamę?
- Jak prawidłowo ujmować reprezentację i reklamę w księgach rachunkowych?
Całość jest poparta praktycznymi przykładami i zestawieniami tabelarycznymi.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right