Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2022-10-13
Data publikacji: 2022-10-13

Reprezentacja i reklama - zasady kwalifikowania, rozliczania podatkowego i ewidencji. Nowa publikacja w INFORLEX

W INFORLEX dostępna jest nowa publikacja "Reprezentacja i reklama". Publikacja opisuje zasady kwalifikowania, rozliczania podatkowego i ewidencji wydatków na reprezentację i reklamę.

W związku z prowadzoną działalnością podatnicy często podejmują różnego rodzaju działania reprezentacyjne i reklamowe. Zarówno księgowi, jak i przedsiębiorcy często jednak mają problem z oceną, do której kategorii zaliczyć poniesione wydatki. Przepisy w tym zakresie nie są jednoznaczne, a interpretacje podatkowe również ulegają zmianom. Z tego powodu dochodzi do sporów podatników z organami podatkowymi.

Przeczytaj kompleksowe opracowanie: Reprezentacja i reklama>>>>

Niepewność tę nasilają również dynamiczne zmiany rzeczywistości gospodarczej. Przesuwa się granica pomiędzy zachowaniami, które stanowią reprezentację, a tymi przyjętymi za dobrą praktykę czy obyczaj, bez których współczesny biznes nie może funkcjonować.

Niniejsza publikacja pomoże odpowiedzieć na pytania:

  • Jak odróżnić reprezentację od reklamy?
  • Które wydatki mogą być uznane za koszt podatkowy?
  • Kiedy można odliczyć VAT od zakupów na reprezentację i reklamę?
  • Jak prawidłowo ujmować reprezentację i reklamę w księgach rachunkowych?

Całość jest poparta praktycznymi przykładami i zestawieniami tabelarycznymi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00