Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 9 lutego 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-3.4012.147.2018.10.TK
Możliwość częściowego odliczenia podatku przy zastosowaniu prewspółczynnika.
Szanowni Państwo:
1)ponownie rozpatruję sprawę Państwa wniosku z 22 marca 2018 r. o wydanie interpretacji indywidualnej – uwzględniam przy tym wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego z 14 lutego 2019 r. sygn. akt III SA/Gl 1005/18 oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego z 13 stycznia 2021 r. sygn. akt I FSK 1103/19; i
2)stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku od towarów i usług w zakresie możliwości częściowego obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w ramach realizacji projektu: „(…)” przy zastosowaniu prewspółczynnika oraz współczynnika liczonego dla Szkoły Podstawowej (…) – jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
30 marca 2018 r. wpłynął Państwa wniosek z 22 marca 2018 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie możliwości częściowego obniżenia podatku należnego o podatek naliczony w ramach realizacji projektu: „(…)” przy zastosowaniu prewspółczynnika oraz współczynnika liczonego dla Szkoły Podstawowej (…) Uzupełnili go Państwo pismami z 20 kwietnia 2018 r. (data wpływu 8 maja 2018 r.), 30 maja 2018 r. (data wpływu 6 czerwca 2018 r.) oraz 9 lipca 2018 r. (data wpływu 10 lipca 2018 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis stanu faktycznego
Miasto w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa na lata 2014-2020, działanie 4.3.2 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej mieszkaniowej – RIT Subregionu zrealizowało projekt: „(…)”. Przyznane dofinansowanie ze środków EFRR – 85%.
Przedmiotem zrealizowanego projektu było m.in.:
-docieplenie ścian zewnętrznych wraz z malowaniem elewacji,
-częściowa wymiana stolarki okiennej wraz z wymianą parapetów,
-częściowa wymiana stolarki drzwiowej,
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right