Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 11 sierpnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-1.4012.386.2021.1.RR
Dokumentowanie udzielonych rabatów pośrednich oraz prawa do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego z tytułu udzielanych premii pieniężnych i momentu dokonania tego obniżenia.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r. poz. 1325 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 10 czerwca 2021 r. (data wpływu 15 czerwca 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania udzielonych rabatów pośrednich oraz prawa do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego z tytułu udzielanych premii pieniężnych i momentu dokonania tego obniżenia – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 15 czerwca 2021 r. wpłynął do Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania udzielonych rabatów pośrednich oraz prawa do obniżenia podstawy opodatkowania i kwoty podatku należnego z tytułu udzielanych premii pieniężnych i momentu dokonania tego obniżenia.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:
(…) Spółka z o.o. (dalej jako: „Spółka” lub „Wnioskodawca”) jest zarejestrowanym, czynnym podatnikiem VAT. Spółka prowadzi działalność gospodarczą w zakresie świadczenia usług reklamowych w Internecie, w szczególności prowadząc kampanie mailingowe i display. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej Spółka świadczy usługi m.in. na rzecz firm zajmujących się szeroko pojętym e-commerce (dalej jako: „Odbiorcy bezpośredni”), którzy następnie odsprzedają te usługi innym podmiotom świadczącym usługi reklamowe, w tym w ramach danej grupy kapitałowej lub konsorcjum (dalej jako: „Odbiorcy pośredni"). Odbiorcy pośredni nie nabywają usług bezpośrednio od Spółki lecz zakupują je od Odbiorców bezpośrednich, którzy są klientami Spółki.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right