Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 12 kwietnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.52.2021.2.MG
Dotyczy powstrzymywania się od dokonywania czynności konkurencyjnych wobec działalności spółki komandytowej.
INTERPRETACJA INDYWIDUALNA
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z 21 stycznia 2021 r. (data wpływu 22 stycznia 2021 r.), uzupełnione pismem z 24 marca 2021 r. (data nadania 24 marca 2021 r., data wpływu 24 marca 2021 r.), w odpowiedzi na wezwanie tut. Organu z 23 marca 2021 r. znak 0114-KDIP3-1.4011.52.2021.1.MG (data doręczenia 23 marca 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie powstrzymywania się od dokonywania czynności konkurencyjnych wobec działalności spółki komandytowej – jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 22 stycznia 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie powstrzymywania się od dokonywania czynności konkurencyjnych wobec działalności spółki komandytowej.
Z uwagi na braki formalne, pismem z dnia 23 marca 2021 r. znak 0114-KDIP3-1.4011.52.2021.1.MG, tut. organ wezwał Wnioskodawcę do uzupełnienia braków formalnych.
Pismem z dnia 24 marca 2021 r. (data nadania 24 marca 2021 r., data wpływu 24 marca 2021 r.) Wnioskodawca uzupełnił wniosek w terminie.
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Wnioskodawca jest jednym ze wspólników spółki X spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa (dalej: Spółka). Spółka prowadzi działalność w zakresie marketingu bezpośredniego, opartego o pozyskiwanie danych osobowych na potrzeby reklamy usług lub towarów oferowanych przez kontrahentów Spółki (dalej: Kontrahenci) oraz wykorzystywania danych osobowych znajdujących się w bazach danych Spółki na potrzeby kierowania do tych osób reklam dotyczących usług lub towarów oferowanych przez Kontrahentów. Spółka prowadzi działalność w zakresie marketingu bezpośredniego polegającą na: a) pozyskiwaniu w sieci internet zgód na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego metody pozyskiwania danych osobowych, wiedzę i doświadczenie w zakresie reklamy i marketingu oraz potrzeb Kontrahentów, pozwalające na optymalizację tych metod, rozwiązania informatyczne, rozwiązania prawne; b) wykorzystywaniu danych osobowych znajdujących się w bazach danych Spółki na potrzeby marketingu i reklamy Kontrahentów, przy wykorzystaniu wewnętrznie wytworzonego i unikalnego know-how obejmującego koncepcje reklamowe i marketingowe, pozwalających na optymalizację działań reklamowych i marketingowych Klientów, rozwiązania informatyczne, rozwiązania prawne; (dalej: Usługi Marketingu bezpośredniego).
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right