Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 19 marca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0115-KDIT3.4011.809.2020.1.PS

W zakresie możliwości opodatkowania osiąganych dochodów w sposób określony w art. 30c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych jako dochodów z działalności gospodarczej a nie dochodów z działalności wykonywanej osobiście – usługi doradcze.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a oraz art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 28 grudnia 2020 r. (data wpływu 30 grudnia 2020 r.), o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości opodatkowania osiąganych dochodów w sposób określony w art. 30c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 30 grudnia 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie możliwości opodatkowania osiąganych dochodów w sposób określony w art. 30c ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca jest osobą fizyczną osiągającą przychody z tytułu wykonywania działalności gospodarczej i podlega w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu.

W ramach prowadzenia działalności gospodarczej Wnioskodawca planuje zawrzeć umowę o świadczenie usług na rzecz osoby prawnej (dalej „Spółka”). Przedmiotem usług, które będzie Wnioskodawca wykonywał będą czynności doradcze w zakresie sprzedaży, działalności marketingowej i promocyjno-reklamowej, obejmujących w szczególności:

  1. Optymalizacja struktury organizacyjnej Spółki w zależności od zmieniającej się sytuacji rynkowej;
  2. Przygotowywanie celów jakościowych i ilościowych dla poszczególnych kierowników regionów. Weryfikacja wykonania celów;
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00