comment
Porada
Porada
aktualna
na dzień 17-07-2024
Porada
aktualna
na dzień 17-07-2024
Data publikacji: 2022-02-01
Czy możliwe jest wypożyczenie pracownika
PYTANIE
Pracownicy biurowi oraz przedstawiciele handlowi mają umowę o pracę zawartą ze spółką ABC i miejsce pracy podane jako siedziba tej spółki. Wykonują również prace na rzecz innego pracodawcy XYZ (ten sam adres). Obie spółki mają tych samych właścicieli. Czy zgodnie z przepisami pracownicy powinni nawiązać umowę o pracę z drugą spółką na część etatu (lub zlecenie)? Czy jest możliwość "wypożyczenia" pracowników? Ewentualnie czy można zawrzeć jakąś umowę/porozumienie w tej sprawie między spółkami i nie zmieniać zatrudnienia pracowników?
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka