Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 17-07-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 17-07-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2022-02-01

Czy możliwe jest wypożyczenie pracownika

PYTANIE

Pracownicy biurowi oraz przedstawiciele handlowi mają umowę o pracę zawartą ze spółką ABC i miejsce pracy podane jako siedziba tej spółki. Wykonują również prace na rzecz innego pracodawcy XYZ (ten sam adres). Obie spółki mają tych samych właścicieli. Czy zgodnie z przepisami pracownicy powinni nawiązać umowę o pracę z drugą spółką na część etatu (lub zlecenie)? Czy jest możliwość "wypożyczenia" pracowników? Ewentualnie czy można zawrzeć jakąś umowę/porozumienie w tej sprawie między spółkami i nie zmieniać zatrudnienia pracowników?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00