Porada
Co może byc przedmiotem umowy zawartej przez firmę ze zleceniobiorcą
PYTANIE
Zamierzamy zatrudnić w na umowę zlecenie pracownika architekta. W zakresie obowiązków napisaliśmy: Zleceniodawca zleca, a Zleceniobiorca zobowiązuje się do następujących czynności: • aranżowanie i wystrój wnętrz, w tym ustalenie kolorystyki, oświetlenia, faktury, wzornictwa użytych materiałów oraz wyposażanie wnętrz (meble, dekoracje), • pozyskiwanie branżowych podwykonawców prac i dostawców niezbędnych materiałów oraz budowanie z nimi współpracy, • nadzór i koordynacja prac związanych z realizacją projektu. Działalność naszej firmy nie pokrywa się z wykonywanymi czynnościami. Czy ten fakt przeszkadza w zawarciu umowy zlecenie? Czy musimy prowadzić dokumentacje udowadniające, że powyższe czynności były faktycznie wykonywane? Będziemy prowadzić ewidencje godzin i sprawdzać czy zachowana jest stawka minimalna.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right