Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny
do 2022-12-31
Artykuł aktualny
do 2022-12-31
Data publikacji: 2021-10-31

Bezpieczny powrót do pracy w biurze – wskazówki dla pracodawcy

Czwarta fala pandemii i związany z nią wyraźny wzrost zakażeń COVID-19 wymaga od pracodawcy podjęcia pilnych, dodatkowych kroków zmierzających do zminimalizowania zarażenia wirusem SARS-CoV-2 pracowników, którzy wrócili do pracy stacjonarnej w biurze. Wirus wciąż stanowi zagrożenie, które należy zgodnie z przepisami poddać szczegółowej analizie, ocenić oraz wdrożyć kluczowe zasady bezpieczeństwa.

 

Pracodawca jest obowiązany zapewnić pracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy oraz ponosi odpowiedzialność za stan bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie pracy. Obowiązek zapewnienia osobom pracującym bezpieczeństwa i higieny pracy spoczywa na pracodawcy - w stosunku do pracowników zatrudnionych na podstawie stosunku pracy oraz osób wykonujących na rzecz pracodawcy pracę na innej podstawie niż stosunek pracy, w tym osób samozatrudnionych.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00