Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 20-11-2024
Porada aktualna na dzień 20-11-2024
Data publikacji: 2021-09-09

Czy jest konieczne prowadzenie pełnej ewidencji czasu pracy dla pracowników zarządzających zakładem pracy

PROBLEM

Mamy wątpliwość odnośnie sporządzania ewidencji czasu pracy. Czy dla pracowników zarządzających zakładem pracy należy ją prowadzić w takim samym zakresie jak dla innych pracowników?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00