Porada
Ile protokołów z wyboru instytucji finansowej w ramach PPK
PYTANIE
Pytanie dotyczy protokołu z wyboru instytucji finansowej PPK. Jesteśmy Urzędem Miasta W. i z urzędu są zawierane umowy o pracę (zatrudniamy 21 pracowników), a z Gminy W. zawieramy tylko umowy zlecenia. Mamy dwa NIP-y i dwa REGON-y, do Urzędu Skarbowego i do ZUS-u jesteśmy zgłoszeni osobno z Urzędu Miasta W. i z Gminy W. W Urzędzie Miasta z zatrudnionych pracowników w wyborach wybraliśmy dwóch przedstawicieli do reprezentowania pracowników w celu wyboru instytucji finansowej PPK do zawarcia umowy o zarządzanie PPK. W Gminie W. od 1 stycznia 2021 r. mamy zawarte dwie umowy zlecenia z obowiązkowymi składkami społecznymi, dlatego nie wybieraliśmy przedstawicieli zleceniobiorców. Na posiedzeniu przedstawiciele pracowników Urzędu Miasta i Burmistrz Miasta jako podmiot zatrudniający wspólnie wybrali instytucje finansową z Urzędu Miasta W. – został spisany protokół z wyboru. W tym samym dniu na drugim posiedzeniu Gminy W. dwaj zleceniobiorcy i Burmistrz Miasta jako podmiot zatrudniający wspólnie wybrali instytucję finansową z Gminy W. – został spisany protokół z wyboru (została wybrana ta sama instytucja finansowa co w Urzędzie Miasta). Ponieważ jesteśmy małym urzędem, nie był powoływany zespół do wyboru instytucji finansowej. Inne jednostki organizacyjne same wybierały sobie instytucje finansowe PPK. Czy dobrze postąpiliśmy sporządzając dwa protokoły?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right