Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 24-11-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 24-11-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2021-04-28

Ile protokołów z wyboru instytucji finansowej w ramach PPK

PYTANIE

Pytanie dotyczy protokołu z wyboru instytucji finansowej PPK. Jesteśmy Urzędem Miasta W. i z urzędu są zawierane umowy o pracę (zatrudniamy 21 pracowników), a z Gminy W. zawieramy tylko umowy zlecenia. Mamy dwa NIP-y i dwa REGON-y, do Urzędu Skarbowego i do ZUS-u jesteśmy zgłoszeni osobno z Urzędu Miasta W. i z Gminy W. W Urzędzie Miasta z zatrudnionych pracowników w wyborach wybraliśmy dwóch przedstawicieli do reprezentowania pracowników w celu wyboru instytucji finansowej PPK do zawarcia umowy o zarządzanie PPK. W Gminie W. od 1 stycznia 2021 r. mamy zawarte dwie umowy zlecenia z obowiązkowymi składkami społecznymi, dlatego nie wybieraliśmy przedstawicieli zleceniobiorców. Na posiedzeniu przedstawiciele pracowników Urzędu Miasta i Burmistrz Miasta jako podmiot zatrudniający wspólnie wybrali instytucje finansową z Urzędu Miasta W. – został spisany protokół z wyboru. W tym samym dniu na drugim posiedzeniu Gminy W. dwaj zleceniobiorcy i Burmistrz Miasta jako podmiot zatrudniający wspólnie wybrali instytucję finansową z Gminy W. – został spisany protokół z wyboru (została wybrana ta sama instytucja finansowa co w Urzędzie Miasta). Ponieważ jesteśmy małym urzędem, nie był powoływany zespół do wyboru instytucji finansowej. Inne jednostki organizacyjne same wybierały sobie instytucje finansowe PPK. Czy dobrze postąpiliśmy sporządzając dwa protokoły?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00