Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna
do 2023-04-25
TEMATY:
Porada aktualna
do 2023-04-25
TEMATY:
Data publikacji: 2021-03-16

Jak powinna wyglądać informacja o zatrudnieniu niepełnoetatowca

PYTANIE

Jak powinna wyglądać informacja o warunkach zatrudnienia pracownika zatrudnionego w dziale księgowości na 0,3 etatu? Nasza szkoła nie jest objęta układem zbiorowym.

ODPOWIEDŻ

Informacja o warunkach zatrudnienia pracownika powinna obejmować:

1) obowiązującą pracownika dobową i tygodniową normę czasu pracy,

2) częstotliwości wypłat wynagrodzenia za pracę,

3) wymiar przysługującego pracownikowi urlopu wypoczynkowego,

4) obowiązująca pracownika długość okresu wypowiedzenia umowy o pracę,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00