Porada aktualna
do 2023-04-25
comment
Porada
Porada aktualna
do 2023-04-25
do 2023-04-25
Data publikacji: 2021-02-18
Co powinna zawierać treść umowy o pracę na zastępstwo
PYTANIE
Będziemy zatrudniać pracownika na zastępstwo na stanowisko administracyjne. Zastępstwo będzie za pracownicę, która przebywa na zwolnieniu lekarskim (jest w ciąży), a po urodzeniu dziecka będzie na urlopie macierzyńskim i rodzicielskim. Jak prawidłowo zawrzeć umowę o pracę na zastępstwo? Czy umowę można nazwać „Umowa o pracę na zastępstwo innego pracownika”? Czy okres zatrudnienia można wpisać : od dnia …… na czas usprawiedliwionej nieobecności Pani ....(imię i nazwisko osoby zastępowanej), czy trzeba wpisać na czas określony? Czy jako przyczyny uzasadniające zawarcie umowy można wpisać: zatrudnienie w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności?
Pozostało 75% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka