Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna
do 2023-04-25
TEMATY:
Porada aktualna
do 2023-04-25
TEMATY:
Data publikacji: 2021-02-18

Co powinna zawierać treść umowy o pracę na zastępstwo

PYTANIE

Będziemy zatrudniać pracownika na zastępstwo na stanowisko administracyjne. Zastępstwo będzie za pracownicę, która przebywa na zwolnieniu lekarskim (jest w ciąży), a po urodzeniu dziecka będzie na urlopie macierzyńskim i rodzicielskim. Jak prawidłowo zawrzeć umowę o pracę na zastępstwo? Czy umowę można nazwać „Umowa o pracę na zastępstwo innego pracownika”? Czy okres zatrudnienia można wpisać : od dnia …… na czas usprawiedliwionej nieobecności Pani ....(imię i nazwisko osoby zastępowanej), czy trzeba wpisać na czas określony? Czy jako przyczyny uzasadniające zawarcie umowy można wpisać: zatrudnienie w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00