comment
Porada
Data publikacji: 2020-10-19
Jak prawidłowo przenieść pracownika samorządowego na inne stanowisko
PYTANIE
W urzędzie miasta dokonano likwidacji samodzielnych stanowisk pracy. Nastąpiło to wskutek zmiany regulaminu organizacyjnego urzędu miejskiego. Nie było redukcji pracowników. Zmiany te dotyczyły też urzędniczki, która była zatrudniona na samodzielnym stanowisku ds. kontroli i kontroli zarządczej. Jej stanowisko zostało włączone do wydziału księgowości. Operacja ta została dokonana w trybie wypowiedzenia zmieniającego. Urzędniczka nie przyjęła nowych warunków pracy. Uważa, że powinna być przeniesiona do innej komórki wydziału w trybie ustawy o pracownikach samorządowych. A ponadto z uwagi na nieprzyjęcie warunków powinna otrzymać odprawę z ustawy o zwolnieniach grupowych. Czy faktycznie należy się jej to świadczenie?
Pozostało 76% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka