Artykuł
Lista obecności w pracy 2019 - wzór
Lista obecności pracownika w pracy stanowi dokument potwierdzający godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy. Co zmienia się w prowadzeniu ewidencji czasu pracy w 2019 r.? Czy lista obecności stanowi dokumentację pracowniczą? Pobierz wzór listy obecności.
Lista obecności - obowiązek informacyjny pracodawcy
Pracodawca informuje pracownika na piśmie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy o pracę, m.in. o przyjętym sposobie potwierdzania przez pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy. Taki obowiązek spoczywa na pracodawcy, który nie ma obowiązku ustalenia regulaminu pracy. W przypadku pracodawców, którzy mają obowiązek ustalenia regulaminu pracy, przepisy dotyczące sposobu potwierdzania przez pracowników przybycia i obecności w pracy oraz usprawiedliwiania nieobecności w pracy wynikają z przepisów wewnątrzzakładowych.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right