comment
Porada
Data publikacji: 2017-11-22
Jakie koszty powinien zwrócić pracodawca pracownikowi w przypadku przesunięcia urlopu
PROBLEM
W listopadzie 2017 r. przystąpiliśmy do tworzenia planu urlopów na 2018 r. Jeden z naszych pracowników wskazał w planie 3-tygodniowy urlop wypoczynkowy, z którego zamierza skorzystać w styczniu 2018 r. Wyraziliśmy zgodę i zatwierdziliśmy ten urlop w naszym planie, a pracownik opłacił wczasy. Jednak w grudniu 2017 r. okazało się, że z przyczyn organizacyjnych udzielenie pracownikowi urlopu w tym terminie nie będzie możliwe. Ponadto w okresie urlopu pracownik miał świadczyć pracę w miejscu wypoczynku. Jak przedstawia się kwestia zwrotu kosztów poniesionych przez pracownika w związku z urlopem, z którego nie będzie mógł skorzystać w pierwotnym terminie? Czy ewentualna rekompensata dotyczy też utraconych przez niego korzyści?
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka