Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2017-07-27

Zmiany w zasadach zatrudniania urzędników i pracowników sądów i prokuratury

Znowelizowane zostały przepisy w sprawie stanowisk i szczegółowych zasad wynagradzania urzędników i innych pracowników sądów i prokuratury oraz odbywania stażu urzędniczego. Zmiany polegają na doprecyzowaniu dotychczasowych regulacji poprzez dodanie § 16a, w którym jednoznacznie określono że urzędnik lub inny pracownik zatrudnieni w sądzie lub w prokuraturze, którzy obecnie nie spełniają wymagań kwalifikacyjnych na danym stanowisku (spełniali wymagania kwalifikacyjne w dniu zatrudnienia) przewidzianych w rozporządzeniu w dniu jego wejścia w życie, mogą nadal być zatrudnieni na tym stanowisku. Doprecyzowanie przepisów w tym zakresie było konieczne ze względu na wątpliwości interpretacyjne.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00