comment
Porada
Data publikacji: 2012-04-12
Jak powinien postąpić pracodawca, do którego wrócił PIT-11
W lutym br. wysłałam pocztą PIT-11 za 2011 r. byłemu pracownikowi na adres, który miałam w dokumentach kadrowych. PIT-11 nie został odebrany i wrócił do naszej firmy, mimo podwójnego awizowania. Jak powinnam w takim przypadku postąpić? Od innego pracownika dowiedziałam się, że pracownik, do którego wysłałam PIT-11, nie mieszka od jakiegoś czasu pod tym adresem, a mieszkanie stoi puste. Czy poniosę jakieś konsekwencje niedoręczenia PIT-11 temu pracownikowi?
PROBLEM
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka