comment
Porada
Data publikacji: 2016-02-17
Jak przebiega procedura korekty błędnie wystawionego e-zwolnienia z perspektywy płatnika składek
Czy wiadomo już, w jaki sposób należy postąpić, jeżeli w e-zwolnieniu znajdziemy błąd? Takie sytuacje w codziennej praktyce nie należą do rzadkości.
Procedura, o którą Państwo pytają, jest uzależniona od tego, w jakiej formie trafi do Państwa e-zwolnienie - czy będzie to dokument elektroniczny przekazany na profil informacyjny płatnika składek, czy też będzie to wydruk systemowy, który przekaże Państwu pracownik (ubezpieczony). Obydwie procedury, krok po kroku, przedstawiamy w uzasadnieniu.
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka