Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2015-06-02

Jak należy zakwalifikować wypadek podczas dyżuru pracownika

Pracownik powinien zgłosić pracodawcy każdy wypadek, któremu uległ podczas pełnienia dyżuru pracowniczego. Pracodawca ma obowiązek przyjąć zgłoszenie i powołać zespół powypadkowy.

Pracodawca ma prawo zobowiązać pracownika do pełnienia dyżuru, czyli do pozostawania poza normalnymi godzinami pracy w gotowości do wykonywania pracy wynikającej z umowy o pracę. Pracownik może dyżurować w zakładzie pracy lub w innym miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, również w domu. W każdym momencie pełnienia dyżuru może zostać wezwany do wykonywania powierzonych mu zadań.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00