comment
Artykuł
Data publikacji: 2022-12-05
paliwa
Węgrzy powalczą o drugą pozycję
MOL obiecuje atrakcyjną ofertę dla klientów i franczyzobiorców stacji benzynowych działających dotąd pod logo Lotosu. Sprzedaż w Polsce pod swoją marką rozpoczną w styczniu 2023 r.
Pierwsza stacja w barwach MOL powinna się pojawić w Polsce w styczniu przyszłego roku - mówi nam Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL. - Będzie to jedna ze stacji, których budowę rozpoczął Lotos. Zostanie ukończona już według naszych standardów - tłumaczy. Plan koncernu zakłada, że do końca 2024 r. nastąpi rebranding 80 proc. przejętych stacji. Według szacunków koszt rebrandingu pojedynczej stacji to, w zależności od stanu technicznego danego obiektu, 60-100 tys. dol.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu