Nowa tabela wynagrodzeń – lekarze i pielęgniarki na „nie”
Przy sprzeciwie pielęgniarek i dezaprobacie lekarzy uzgodniono finalne rozwiązania zawarte w projekcie ustawy o najniższych wynagrodzeniach w ochronie zdrowia. Nowela jest już na ostatniej prostej rządowych prac
Czy korzystanie z usług tego typu z udziałem osób nie będących lekarzami, ale reprezentujących inne odrębne zawody medyczne (np. pielęgniarka) i niezatrudnionych przez Wnioskodawcę na podstawie umowy o pracę spełnia przesłanki zawarte w art. 25 pkt 1 podpunkt 3 oraz pkt 3 ustawy z dnia 20 listopada 1998 r. o zryczałtowanym podatku dochodowym od niektórych przychodów osiąganych przez osoby fizyczne?
Czy Wnioskodawczyni od stycznia 2018 r. będzie mogła opłacać zryczałtowany podatek dochodowy w formie karty?
Zwolnienie od podatku dla usług polegających na udziale lekarza medycyny pracy i pielęgniarki środowiskowo-przemysłowej sprawujących profilaktyczną opiekę medyczną nad pracownikami w komisjach BHP i wizytacjach stanowisk pracy.
Od 1 lipca 2011 r. zacznie obowiązywać ustawa o działalności leczniczej, która zastąpi dotychczasową ustawę o zakładach opieki zdrowotnej. Nowa ustawa kompleksowo reguluje zasady funkcjonowania podmiotów wykonujących działalność leczniczą w Polsce. W zakresie uprawnień pracowniczych ustawa nie przynosi zasadniczych zmian, chociaż w pewnym ograniczonym zakresie radykalnie redukuje dotychczasowe uprawnienia
Czy zgodnie z art. 16 ust. 1 pkt 46 litera b tiret drugi ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, podatek VAT należny z tytułu przekazania towarów na cele reprezentacji jest kosztem uzyskania przychodów, jeżeli nabyte towary zostały przekazane na cele reprezentacji i opodatkowane zgodnie z art. 7 ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług? Spółdzielnia jest producentem produktów farmaceutycznych
Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu