Interpretacja
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 08.05.2007, sygn. 1472/ROP1/423-97/07/RM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-97/07/RM
Czy gadżety reklamowe o wartości do 100 zł z logo Spółdzielni lub jej produktu są produktami reklamowymi, a wydatki na ich nabycie - kosztami uzyskania przychodów Spółdzielni-producenta produktów farmaceutycznych i kosmetyków? Spółdzielnia podejmuje działania o charakterze reklamowym i promocyjnym. Typowe realizowane działania reklamowe to: rozdawanie gadżetów reklamowych opatrzonych logo (nazwą produktu) i eksponowanie standów reklamowych i woblerów (tzw. kiwaczków).
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), po rozpatrzeniu wniosku Spółdzielni z dnia 22 lutego 2007 r. (data wpływu do Urzędu Skarbowego Warszawa - Wola 5 marca 2007 r.), przekazanego do Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy piśmie nr 1440-RDP/422/BS/28818/2007 z dnia 8 marca 2007 r. (data wpływu 14 marca 2007 r.) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie Podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych, Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie
p o s t a n a w i a