Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      Jak rozliczyć w księgach rachunkowych przekazanie próbek własnych wyrobów na cele reklamy

      Jednostki gospodarcze, prowadząc działalność gospodarczą, muszą liczyć się z koniecznością reklamy swoich produktów/towarów. Jest to jeden ze sposobów, w jaki klienci mogą się dowiedzieć o istnieniu firmy i sprzedawanych przez nią produktach/towarach, a tym samym przedsiębiorca prowadzący ją będzie mógł osiągać zyski. Podczas spotkań z klientami często przekazuje się im produkty/towary firmy w celu

    • comment
      Artykuł

      Nieodpłatne przekazanie

      Jednostki gospodarcze, prowadząc działalność gospodarczą, muszą liczyć się z koniecznością reklamy swoich produktów/towarów. Jest to jeden ze sposobów, w jakie klienci mogą się dowiedzieć o istnieniu firmy i sprzedawanych przez nią produktach/towarach, a tym samym przedsiębiorca będzie mógł osiągać zyski. Podmioty gospodarcze korzystają z różnych form reklamy: telewizyjna, prasowa, radiowa czy bezpośredniego

    • comment
      Artykuł

      Jak rozliczyć w księgach rachunkowych przekazanie wyrobu gotowego na potrzeby własne jednostki

      Celem wytworzenia wyrobu gotowego jest przede wszystkim jego sprzedaż. Zdarza się jednak, że wytworzone wyroby gotowe są przekazywane na potrzeby własne jednostki. W ciągu roku obrotowego wyroby gotowe są zazwyczaj ujmowane w księgach rachunkowych w stałych cenach ewidencyjnych. Stosowanie tych cen wymaga ustalania odchyleń od cen ewidencyjnych wyrobów gotowych, które korygują ich wartość do rzeczywistego

    • comment
      Porada

      Jak rozliczyć w księgach rachunkowych otrzymanie i przekazanie próbek towarów kontrahentom

      Przedsiębiorcy, w celu zapoznania klientów z oferowanymi przez siebie produktami, dość często decydują się na nieodpłatne przekazanie próbek produktów. Ich przekazanie ma umożliwić potencjalnym nabywcom zapoznanie się z cechami i właściwościami oferowanych produktów, aby następnie skłonić do zakupu większej ilości promowanych towarów.

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00