Interpretacja indywidualna z dnia 17.06.2015, sygn. IPPP3/4513-26/15-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4513-26/15-2/SM
Stosowanie dopuszczalnych norm ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem
Stosowanie dopuszczalnych norm ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem
Skoro przedmiotowa sprzedaż nie może być uznana za sprzedaż o charakterze ciągłym, to w konsekwencji nie stwarza podstaw do zastosowania regulacji zawartej w § 5 ust. 1 pkt 4 w zw. z § 9 ust. 2 rozporządzenia. Wnioskodawca ma obowiązek wystawić faktury dokumentujące dokonanie sprzedaży, na ogólnych zasadach określonych w § 9 ust. 1 powołanego rozporządzenia tj. nie później niż siódmego dnia od dnia
normy dopuszczalnych ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem przesyłowym
normy dopuszczalnych ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem przesyłowym
Czy w świetle przedstawionego stanu faktycznego należy przyjąć, że wytwarzane przez Spółkę oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.), zwanej dalej ustawą o biokomponentach, przeznaczone do tzw. celów technicznych (tj. używane przez odbiorców Wnioskodawcy w celach dalszego przetwarzania
Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego należy przyjąć, że wytwarzane przez Spółkę oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.), zwanej dalej ustawą o biokomponentach, przeznaczone do tzw. celów technicznych (tj. używane przez odbiorców Wnioskodawcy w celach dalszego przetwarzania
Czy w świetle przedstawionego zdarzenia przyszłego należy przyjąć, że nabywane przez Spółkę czyste oleje rzepakowe traktowane jako biokomponenty w myśl ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz. U. Nr 169, poz. 1199 ze zm.) zwanej dalej ustawą o biokomponentach i przeznaczone przez Wnioskodawcę do produkcji estrów oleju rzepakowego wykorzystywanych na cele biopaliwowe
Czy przedstawiona przez Wnioskodawcę procedura dystrybucji estrów metylowych jako paliwa silnikowego z pominięciem zalegalizowanego zbiornika magazynowego nie narusza przepisów § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia składów podatkowych?
Czy Zainteresowany produkując, magazynując i wprowadzając do obrotu oleje roślinne ma obowiązek prowadzenia składu podatkowego?
Czy w związku ze sprzedażą surowego oleju rzepakowego nabywcy, który chce go przeznaczyć jako surowiec do produkcji biopaliw, Wnioskodawca powinien posiadać status składu podatkowego?