Interpretacja indywidualna z dnia 2 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.307.2024.2.PK
Kary umowne i braki w majątku jako wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą w CIT estońskim.
Kary umowne i braki w majątku jako wydatki niezwiązane z działalnością gospodarczą w CIT estońskim.
Stosowanie dopuszczalnych norm ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem
rozliczanie ubytków paliw przy transporcie rurociągiem wysyłanych z różnych składów podatkowych
Czy ubytki benzyn i olejów napędowych powstałe w transporcie rurociągowym podlegają opodatkowaniu opłatą paliwową?
ubytki wyrobów akcyzowych powstające w czasie transportu rurociągiem dalekosiężnym.
normy dopuszczalnych ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem przesyłowym
normy dopuszczalnych ubytków wyrobów akcyzowych przy transporcie paliw rurociągiem przesyłowym
Przedmiotowe ubytki ponadnormatywne paliw silnikowych, powstające w czasie tłoczenia, opodatkowane podatkiem akcyzowym nie podlegają obciążeniu opłatą paliwową.
Czy powstałe w toku przeprowadzonej inwentaryzacji niezawinione niedobory lub nadwyżki inwentaryzacyjne można zaliczyć do kosztów lub przychodów strefowych?