Interpretacja indywidualna z dnia 29 marca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-2.4011.889.2023.2.AA
Ulga badawczo-rozwojowa, IP BOX, ulga na ekspansję
Ulga badawczo-rozwojowa, IP BOX, ulga na ekspansję
Ulga na ekspansję (wydatki na: influencerów, portale sprzedażowe, wynagrodzenie pracowników marketingu, nieobowiązkowe certyfikaty, produkcja próbek, linki sponsorowane, koszty uczestnictwa w targach, reklama)
Możliwość zastosowania ulgi prowzrostowej.
Czy koszty działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem sieci Internet, w szczególności koszty korzystania z xxx, xxx, xxx oraz koszty prowizji serwisu xxx i xxx stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów w rozumieniu art. 18eb ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych