Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 30 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB1-1.4010.188.2022.2.BS
Czy koszty działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem sieci Internet, w szczególności koszty korzystania z xxx, xxx, xxx oraz koszty prowizji serwisu xxx i xxx stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów w rozumieniu art. 18eb ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
23 marca 2022 r. wpłynął Państwa wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy ustalenia, czy koszty działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem sieci Internet, w szczególności koszty korzystania z xxx, xxx, xxx oraz koszty prowizji serwisu xxx i xxx stanowią koszty uzyskania przychodów poniesione w celu zwiększenia przychodów ze sprzedaży produktów w rozumieniu art. 18eb ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem z 23 czerwca 2022 r. (wpływ 28 czerwca 2022 r.).
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Wnioskodawca (dalej: „Spółka”) jest podmiotem świadczącym usługi między innymi w obszarach doradztwa biznesowego, marketingu internetowego, tworzenia sklepów internetowych oraz systemów zarządzania relacjami z klientami oraz procesami produkcji (CRM/ERP). Przeważający przedmiot działalności Spółki zawiera się w kodzie PKD 72.19.Z - Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych.
Wnioskodawca posiada nieograniczony obowiązek podatkowy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a także status centrum badawczo-rozwojowego w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2008 r. o niektórych formach wspierania działalności innowacyjnej.
Wnioskodawca zamierza wprowadzić na rynek swój nowy produkt w postaci budki akustycznej. W związku z tym Wnioskodawca zamierza ponieść koszty związane z prowadzeniem działań reklamowych zmierzających do wypromowania oraz zwiększenia zainteresowania nowym produktem.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right