Interpretacja indywidualna z dnia 3 lutego 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-1.4012.849.2022.2.ICZ
Odliczenie od zakupów z tytułu badania rynku zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
Odliczenie od zakupów z tytułu badania rynku zgodnie z zapotrzebowaniem klienta.
Aromaty objęte wnioskiem nie mogą zostać uznane za płyn do papierosów elektronicznych, za wyroby nowatorskie ani za tytoń do palenia w rozumieniu ustawy, a tym samym produkcja i sprzedaż aromatów na terytorium kraju nie będzie podlegać opodatkowaniu podatkiem akcyzowym.
Obowiązki podatkowe związane z konfekcjonowaniem i wprowadzaniem do obrotu aromatów, przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie wyrobów przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie wyrobów przeznaczonych do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Opodatkowanie suszu tytoniowego
Obrót nikotyną, solami nikotyny i CBD oraz ich mieszaninami z glikolem propylenowym, czystą gliceryną i aromatami spożywczymi, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Obrót glikolem propylenowym, gliceryną farmaceutyczną, aromatami spożywczymi oraz ich mieszaninami, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Obrót nikotyną, solą nikotyny, CBD oraz ich mieszaninami z glikolem propylenowym, czystą gliceryną i aromatami spożywczymi, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
opodatkowanie akcyzą produkcji i sprzedaży aromatów wykorzystywanych do tytoniu do fajek wodnych
Opodatkowanie akcyzą suszu tytoniowego, zużywanego w składzie podatkowym do produkcji aromatów
Obrót aromatami spożywczymi, glikolem propylenowym, gliceryną farmaceutyczną oraz ich mieszaninami, przeznaczonymi do celów innych niż wykorzystanie w papierosach elektronicznych
Powstanie obowiązku podatkowego związanego z komponowaniem i sprzedażą aromatów, które nie są przeznaczone do wykorzystania w papierosach elektronicznych
Powstanie obowiązku podatkowego związanego z komponowaniem i sprzedażą aromatów, które nie są przeznaczone do wykorzystania w papierosach elektronicznych
opodatkowanie akcyzą produktów zawierających w składzie krajankę tytoniową oraz możliwość i obowiązek ich produkcji w składzie podatkowym
zwrot podatku akcyzowego od dokonanej dostawy wewnątrzwspólnotowej wyrobów akcyzowych w postaci tytoniu do fajek wodnych o kodzie 2403 11 00 do wyprodukowania których zużyto aromaty o kodzie 3302 90 10 zawierające w swoim składzie alkohol etylowy
w zakresie uznania czasowego wypożyczenia suszu tytoniowego oraz zmiany składu chemicznego suszu tytoniowego za czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą
w zakresie uznania pyłu tytoniowego za susz tytoniowy oraz uznania pyłu tytoniowego za wyrób energetyczny
Podatek akcyzowy w zakresie wewnątrzwspólnotowej dostawy suszu tytoniowego.
Liście tytoniu (odżyłowanego i nieodżyłowanego), które nie zostaną ani pocięte ani skręcone lub sprasowane w postaci bloków lecz nadają się do palenia bez dalszego przetworzenia przemysłowego nie podlegają podatkowi akcyzowemu z uwagi na brak spełnienia warunku w postaci konieczności pocięcia, podzielenia inaczej, skręcenia lub sprasowania w postaci bloków przedmiotowego tytoniu.
pył tytoniowy stanowiący odpad w procesie produkcji papierosów, zbierany z filtrów odpylających nie może zostać uznany za susz tytoniowy w rozumieniu art. 99a ust. 1 ustawy.pył tytoniowy stanowiący odpad w procesie produkcji papierosów, zbierany z filtrów odpylających nie może zostać uznany za wyrób energetyczny w rozumieniu art. 86 ust. 1 ustawy
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.
Wnioskodawca nie może sprzedawać hurtowo i detalicznie bez zapłaty podatku akcyzowego nieprzetworzonych liści tytoniu podmiotowi innemu niż podmiot prowadzący skład podatkowy lub pośredniczący podmiot tytoniowy