Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      Naprawy gwarancyjne - problemy rozliczeniowe

      Istotą gwarancji jest jej nieodpłatny charakter. Oznacza to, że zarówno udzielenie gwarancji, jak i spełnienie świadczenia gwarancyjnego przez gwaranta następuje bez pobrania dodatkowej opłaty. Gwarant nie może również uzależnić wykonania przyjętego na siebie zobowiązania gwarancyjnego od jakiegokolwiek świadczenia wzajemnego (brak odpłatności w naturze). Należność za świadczenie gwarancyjne jest natomiast

    • comment
      Artykuł

      Prawa producenta, sprzedawcy i konsumenta

      W praktyce obrotu gospodarczego rzadko występują spory dotyczące ceny oraz wydania i odebrania rzeczy sprzedanej. Najwięcej konfliktów powoduje jakość towarów. Zła jakość produktu zawsze skutkuje odpowiedzialnością sprzedawcy i producenta, zaś po stronie kupującego rodzi wiele uprawnień. W niniejszym opracowaniu omówione zostaną przysługujące wszystkim kupującym (nie tylko konsumentom) najważniejsze

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00