Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Łodzi z dnia 28 września 2018 r., sygn. I SA/Łd 449/18

Interpretacje podatkowe; Podatek dochodowy od osób fizycznych

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi - Wydział I w składzie następującym: Przewodniczący: Sędzia NSA Bogusław Klimowicz (spr.) Sędziowie: Sędzia WSA Tomasz Adamczyk Sędzia WSA Bożena Kasprzak Protokolant: sekretarz Anna Jaworska po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 28 września 2018 r. sprawy ze skargi A Spółki z o. o. w O. na indywidualną interpretację przepisów prawa podatkowego Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 24 kwietnia 2018 r. nr 0113-KDIPT2-3.4011.115.2018.1.SJ w przedmiocie podatku dochodowego od osób fizycznych 1. uchyla zaskarżoną interpretację; 2. zasądza od Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej na rzecz strony skarżącej kwotę 697 (sześćset dziewięćdziesiąt siedem) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania sądowego.

Uzasadnienie

We wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej A Sp. z o.o. z siedzibą z O. przedstawiła następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie produkcji płytek ceramicznych oraz innych wyrobów budowlanych. Posiada dział marketingu i promocji, który prowadzi różne działania promocyjne, reklamowe i marketingowe skierowane do różnych grup firm i osób (konsumentów, bezpośrednich i pośrednich kontrahentów Spółki lub ich pracowników albo współpracowników). Celem tych działań jest wzrost świadomości konsumentów oraz przedsiębiorców, jeżeli chodzi o markę Wnioskodawcy oraz produkowane przez Niego wyroby a w konsekwencji - kreowanie lub wzmacnianie popytu na te wyroby, zarówno wśród ostatecznych nabywców, jak i przedsiębiorców zajmujących się sprzedażą płytek ceramicznych. Niezależnie od działań podejmowanych przez dział marketingu, Wnioskodawca zleca podmiotom zewnętrznym ("Agencje") organizację i przeprowadzanie konkursów ("Konkursy"). Cele Konkursów są takie same jak cele działań podejmowanych przez dział marketingu Wnioskodawcy: chodzi o promocję samego Wnioskodawcy jak i oferowanych przez Niego wyrobów. Agencje organizują Konkursy w imieniu i na rzecz Spółki, wykonując wszystkie związane z tym czynności techniczne oraz prawne, włączając w to nabywanie we własnym imieniu i na własny rachunek nagród dla zwycięzców Konkursów oraz wręczanie tych nagród. Wobec uczestników Konkursów Agencja występuje jako przyrzekający nagrodę w rozumieniu art. 921 ustawy Kodeks cywilny.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00