Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

TEMATY:
TEMATY:

Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 18 listopada 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.274.2021.3.KP

WIS- świadczenie kompleksowe

 

Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…), z dnia – brak daty sporządzenia wniosku (data wpływu 12 sierpnia 2021 r.), uzupełnionego pismami z dnia 1 października 2021 r. (data wpływu 1 października 2021 r.) oraz z dnia 2 listopada 2021 r. (data wpływu 2 listopada 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.

 

Przedmiot wniosku: usługa (świadczenie kompleksowe) aplikacja (…) na zlecenie klienta.

 

Opis usługi: Świadczenie będące przedmiotem niniejszej decyzji to usługa aplikacji (…) na zlecenie klienta (…) Stosowany do ziemniaków (przeznaczonych do konsumpcji, na paszę i do przetwarzania przemysłowego) w celu zapobiegania kiełkowania bulw w czasie przechowywania. Środek przeznaczony do stosowania przy użyciu (…) w przechowalniach z wymuszoną wentylacją.

Wnioskodawca wykonuje następujące czynności:

1.    Klient składa zamówienie na usługę poprzez stronę internetową. Klient podaje szczegółowe dane dotyczące produkcji (upraw) oraz zapotrzebowania. System kalkuluje ilość potrzebnego środka ochrony roślin (…) oraz koszty usługi i transportu.

2.    Pracownik Wnioskodawcy wykonuje telefon do klienta w celu potwierdzenia adresu, danych kontaktowych, napięcia elektrycznego w gniazdkach, lokalizacji i zawartości przechowalni (wielkość, pryzma/skrzyniopalety, odmiana ziemniaka, termin składowania, ilość pomieszczeń), potwierdzenie czy posiada wózek widłowy w gospodarstwie etc.

3.    Na kilka dni przed wizytą Klient otrzymuje przypomnienie o planowanej usłudze.

4.    Pracownik serwisowy Wnioskodawcy (firma zewnętrzna działająca na zlecenie Wnioskodawcy, posiadająca w tym zakresie przeszkolenie i podpisaną z Wnioskodawcą umowę) przed wyjazdem do klienta sprawdza stan urządzenia, jego czystość, itp. Firmy serwisowe posiadają zapas produktu potrzebnego do aplikacji, lub gdy ilość produktu jest większa niż możliwości przewozowe firm serwisowych, produkt wysyłany jest bezpośrednio z magazynu Wnioskodawcy. Serwisanci posiadają swoje małe magazyny, gdzie przechowują zapas minimalny potrzebny do wykonania usługi.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00