Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 14 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-1.440.215.2021.1.MK
WIS Usługa - nieuzasadniona interwencja pogotowia wodociągowego
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r., poz. 1540), zwanej dalej Ordynacją podatkową i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku Spółki z o.o. (…) z dnia 21 lipca 2021 r. (data wpływu 27 lipca 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – nieuzasadniona interwencja pogotowia wodociągowego.
Opis usługi:
Na zlecenie Klienta, który stwierdził nieprawidłowości w zakresie dostaw wody, Spółka w pierwszej kolejności sprawdza poprawność urządzeń, za które ponosi odpowiedzialność (w razie niskiego ciśnienia wody zostaje zdemontowana plomba z wodomierza, zostają zamknięte zawory odcinające dopływ wody, odkręcone śrubunki i zdjęty wodomierz w celu oceny stanu zaworu zwrotnego oraz sitka zabezpieczającego wodomierz przed dostaniem się do niego drobin części stałych, które mogłyby zakłócić jego działanie. W razie stwierdzenia poprawności działania zaworu zwrotnego oraz braku zanieczyszczeń na sitku, wodomierz jest montowany, przykręcane są śrubunki, otwierany dopływ wody i zakładana nowa plomba).
Interwencja jest wykonywana na zlecenie Klienta, z którym Spółka ma zawartą umowę o zaopatrzenie w wodę. Wyżej wymieniona usługa jest ściśle związana ze świadczonymi przez Spółkę usługami w zakresie zaopatrzenia w wodę. Spółka świadczy usługi w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę oraz zbiorowego odprowadzania ścieków wykorzystując sieci będące głównie jej własnością, jak również użyczone oraz znajdujące się w jej posiadaniu.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right