Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 10 sierpnia 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL1-2.440.84.2021.3.PR
WIS ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWE – korzystanie z obsługi centrali i sieci komputerowej oraz aplikacji, pośrednictwo w rezerwacji usług TAXI oraz udostępnienie miejsc parkingowych, świadczone na rzecz współpracowników – taksówkarzy.
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia – brak daty sporządzenia (data wpływu 4 marca 2021 r.), uzupełnionego w dniach 4 marca 2021 r., 8 marca 2021 r., 18 maja 2021 r. oraz 27 maja 2021 r., Dyrektor Kraj owej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa (świadczenie kompleksowe) – korzystanie z obsługi centrali i sieci komputerowej oraz aplikacji, pośrednictwo w rezerwacji usług TAXI oraz udostępnienie miejsc parkingowych, świadczone na rzecz współpracowników – taksówkarzy
Opis usługi: Nabywcą świadczenia jest współpracownik – taksówkarz (dalej jako: współpracownik), z którym zawierana jest umowa współpracy, której przedmiotem jest współpraca w zakresie organizowania i świadczenia przewozów pasażerskich. Wnioskodawca do wykonywania swoich usług używa aplikacji (…), która jest udostępniana współpracownikowi w celu przekazania zlecenia.
Opis usług wchodzących w skład świadczenia:
- Usługa, za którą jest pobierana opłata za korzystanie z obsługi centrali i sieci komputerowej oraz aplikacji.Wnioskodawca posiada sieć komputerową, centralę telefoniczną posiadającą wyodrębniony numer telefonu oraz aplikację (…) umożliwiającą przekazanie zleceń otrzymanych od klienta i przekazanie ich droga elektroniczną taksówkarzowi w celu wykonania zlecenia. Wnioskodawca opłaca wynagrodzenie miesięczne za usługę dostępu do system TAXI – aplikacja (…), za usługi telefoniczne związane z centralą (…) oraz ponosi koszty związane z utrzymaniem sieci komputerowej.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right