Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 14 czerwca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL2-2.440.119.2021.2.AP
WIS USŁUGA – naprawa stojaka hydrantowego wraz z kosztem materiałów powstała z winy klienta z dojazdem do klienta
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 r., poz. 685, z późn.zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 30 marca 2021 r. (data wpływu 6 kwietnia 2021 r.), uzupełnionego pismem z dnia 1 czerwca 2021 r. (data wpływu 1 czerwca 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbo wej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – naprawa stojaka hydrantowego wraz z kosztem materiałów powstała z winy klienta z dojazdem do klienta
Opis usługi: W celu wyświadczenia usługi Spółka wykonuje następujące czynności: dojazd do klienta, odebranie stojaka, demontaż i ponowny montaż stojaka hydrantowego wraz z kosztem użytych materiałów: wodomierza, części wchodzących w skład stojaka hydrantowego, odwiezienie do odbiorcy. Klienci usługi będącej przedmiotem wniosku mają zawartą umowę na dzierżawę stojaka i pobór wody. W wyniku wyświadczenia usługi odbiorca może ponownie być podłączony do sieci i pobierać wodę z sieci wodociągo wej będącej własnością Wnioskodawcy. Usługa będąca przedmiotem wniosku ma związek ze świadczeniem przez Wnioskodawcę usług w zakresie dostawy wody. Wnioskodawca świadczy przedmiotową usługę na rzecz odbiorcy usług w zakresie poboru wody z sieci wodociągowej będącej własnością Wnioskodawcy.
PKWiU 2015 – 36.00.20.0
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right