Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2020, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.256.2019.1.PP, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.256.2019.1.PP
W zakresie braku zastosowania ograniczeń zawartych w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do kosztów związanych z Płatnościami wyrównawczymi.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 oraz art. 14r ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Zainteresowanych przedstawione we wniosku wspólnym z dnia 25 września 2020 r. (data wpływu 29 września 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku zastosowania ograniczeń zawartych w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do kosztów związanych z Płatnościami wyrównawczymi jest nieprawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 29 września 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek wspólny o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku zastosowania ograniczeń zawartych w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych w odniesieniu do kosztów związanych z Płatnościami wyrównawczymi.
We wniosku wspólnym złożonym przez:
- Zainteresowanego będącego stroną postępowania:
(X) Sp. z o.o. - Zainteresowanego niebędącego stroną postępowania:
(Y) S.A.
Przedstawiono następujący stan faktyczny.
- Opis działalności Wnioskodawcy
Wnioskodawcy posiadają siedzibę na terytorium Polski oraz są polskimi rezydentami podatkowymi.
Głównym przedmiotem działalności Wnioskodawców jest świadczenie usług marketingu internetowego i wyszukiwania lokalnego. Głównym celem usług oferowanych przez Wnioskodawców jest dostarczanie przedsiębiorcom (Firmy) kontaktów biznesowych.
Zakres usług oferowanych przez Wnioskodawców obejmuje, m.in.:
- udostępnianie wyszukiwarek i katalogów ();
- () zestaw podstawowych działań marketingu zintegrowanego, w ramach których Wnioskodawcy dbają o obecność Firm w Internecie, kształtowanie ich wizerunku oraz pozyskiwanie dla nich klientów szukających w sieci określonych produktów i usług;
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right