Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.08.2020, sygn. 0112-KDWL.4011.31.2020.1.DK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDWL.4011.31.2020.1.DK

Przychód uczestników akcji rabatowych i związane z tym obowiązki płatnika.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 9 lipca 2020 r. (data wpływu 9 lipca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie przychodu uczestników akcji rabatowych i związanych z tym obowiązków płatnika jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 9 lipca 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie przychodu uczestników akcji rabatowych i związanych z tym obowiązków płatnika.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

() (dalej: Spółka lub Wnioskodawca) jest spółką kapitałową z siedzibą na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i polskim rezydentem podatkowym. Spółka należy do wiodących krajowych podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w branży spożywczej poprzez sieć handlu detalicznego.

Sprzedaż produktów oferowanych przez Spółkę odbywa się przez sieć sklepów stacjonarnych. W ramach strategii biznesowej, w celu zwiększenia realizowanych wyników sprzedaży oferowanych produktów oraz w związku z konkurencją na rynku pracy, troską o pracowników i inne podmioty współpracujące czy też posiadające relację z Wnioskodawcą, Spółka podejmuje liczne działania, które z jednej strony wspierają bezpośrednio i/lub pośrednio sprzedaż oferowanych produktów, a z drugiej zwiększają motywację, a co za tym idzie efektywność pracy pracowników oraz innych podmiotów współpracujących ze Spółką, umacniają relacje Spółki z pracownikami i innymi podmiotami, a także wpływają na rozwój marki Spółki postrzeganej jako dobrego pracodawcy oraz podmiotu, z którym warto współpracować, co w dłuższej perspektywie czasu pozwoli na możliwe zwiększenie przewagi konkurencyjnej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00