Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 22.06.2020, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.281.2020.2.MN, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-2.4012.281.2020.2.MN

brak obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej on-line

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 5 marca 2020 r. (data wpływu 1 kwietnia 2020 r.) uzupełnionym pismem z 15 czerwca 2020 r. (data wpływu 16 czerwca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej on-line jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 1 kwietnia 2020 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku prowadzenia ewidencji sprzedaży przy zastosowaniu kasy rejestrującej on-line. Wniosek został uzupełniony pismem z 15 czerwca 2020 r. (data wpływu 16 czerwca 2020 r.), będącym odpowiedzią na wezwanie Organu z 3 czerwca 2020 r. znak 0111-KDIB3-2.4012.1.2020.281.MN.

W przedmiotowym wniosku, uzupełnionym pismem z 15 czerwca 2020 r., przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Wnioskodawca prosi o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku obowiązku ewidencjonowania sprzedaży przy zastosowaniu kas rejestrujących on-line.

Wnioskodawca prowadzi działalność polegającą na świadczeniu usług gastronomicznych.

Działalność ta nie jest prowadzona w stacjonarnej placówce gastronomicznej, a polega na sprzedaży produktów typu fast food oraz napojów w różnych miejscach na terenie kraju podczas różnych imprez i eventow.

Sprzedaż produktów odbywa się w poszczególnych miejscach przez czas trwania eventu (zazwyczaj jest to kilka godzin). Sprzedaż odbywa się na podstawie umów zawartych z organizatorami wydarzeń na obsługę gastronomiczną.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00