Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 30.04.2020, sygn. 0114-KDIP4-2.4012.66.2020.1.AS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP4-2.4012.66.2020.1.AS

Projekt odliczenie częściowe.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900 z późn. zm.), w zw. z art. 15zzs ust. 7 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 374 z późn. zm.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 13 lutego 2020 r. (data wpływu 13 lutego 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie częściowego prawa do odliczenia podatku naliczonego i prawa do zwrotu różnicy podatku VAT jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 lutego 2020 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie częściowego prawa do odliczenia podatku naliczonego i prawa do zwrotu różnicy podatku VAT.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe:

Gmina jest czynnym podatnikiem podatku VAT. W lipcu 2019 r. Gmina złożyła wniosek o dofinansowanie projektu pn. w ramach naboru ogłoszonego przez Urząd Marszałkowski w Krakowie z podziałania 2.1.1. Elektroniczna Administracja Regionalnego Programu Operacyjnego Woj. na lata 2014-2020. Projekt polega na wdrożeniu i uruchomieniu eUsług z zakresu działania gminnej administracji publicznej, dla klientów Urzędu Gminy oraz usług wewnątrzadministracyjnych. W ramach projektu zostaną zmodernizowane istniejące w urzędzie programy dziedzinowe (ewidencja ludności, podatki, kadry i płace, majątek trwały, płatności masowe, fakturowanie) oraz wdrożone zostaną nowe systemy m.in:

  • Portal () z informatorem SMS i Aplikacją Mobilną - zakup i wdrożenie tzw. front-office czyli Elektronicznej Platformy Obywatela i Przedsiębiorcy. Zadaniem tej platformy internetowej, działającej w technologii chmury obliczeniowej, będzie zapewnienie elektronicznej komunikacji Urzędu z mieszkańcami, przedsiębiorcami i wszystkimi organizacjami społecznymi lub pozarządowymi. Każdy będzie mógł założyć na nim swoje konto (tzw. profil interesanta) i korzystać z dostępu do e-usług uruchomionych w ramach projektu. Logowanie do EPOP będzie odbywało się za pośrednictwem Profilu Zaufanego lub unikalnego loginu i hasła.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00