Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 22.04.2020, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.186.2020.1.MH, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT1-1.4012.186.2020.1.MH
brak prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Przedszkole projektu pn.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900, z późn. zm.) oraz art. 15zzs ust. 7 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 26 lutego 2020 r. (data wpływu 2 marca 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Przedszkole projektu pn. - jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 2 marca 2020r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie braku prawa do odliczenia podatku naliczonego w związku z realizacją przez Przedszkole projektu pn. .
We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.
Miasto na prawach powiatu (dalej: Wnioskodawca lub Miasto) - jest czynnym podatnikiem VAT, rozliczającym się wspólnie ze swoimi jednostkami organizacyjnymi.
Jako organ prowadzący placówki oświatowe, Miasto zmierza ubiegać się o udzielenie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dalej: WFOŚiGW) w ramach konkursu pn. (dalej: Konkurs), Program Edukacji Ekologicznej pn. realizowany w Przedszkolu (dalej: Projekt).
Celem Konkursu jest podniesienie poziomu świadomości ekologicznej dzieci i młodzieży poprzez dofinansowanie w formie dotacji ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej najlepszych Projektów w ramach przedszkolnej i szkolnej edukacji ekologicznej, których realizacja przyniesie największe efekty ekologiczne w następujących obszarach priorytetowych:
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right